dilluns, 19 de març del 2018

DE MÉS IMPORTANT A MENYS


I vos direu, qui vol dir aquest títol?

Vaig vore un video a classe on un mestre de filosofia ficava en un pot pilotes de golf, padres xicotetes, arena i, finalment, cervesa. En aquest cas, el mestre va dir que tot s´hauria d´anar ficant en quest ordre perquè si fiquem l´arena primer, per exemple, les pilotes de golf no cabrien. Amb açò es refereix que les pilotes de golf eren la teua família, amics, etc., per això han de ser de ser els primers, i els altres (arena i pedres) són coses menys relevants, per això, no has de finar-los primer en el pot. Però com a detall, va apuntar un alumno que, què significaba la cervesa? I el mestre li va dir, la cervesa significa que siempre has de tindre una estona per a prendre´t una cervesa amb les amics.

Aquest video, em va fer recapacitar perquè jo li done més importancia a les coses que són, en realitat, menys importants, en compte del que mes m´importa, que són, la meut família, amics, etc. I això ho tinc que canviar i prompte, i després d´eixa classe vais a plantejar-me´n les coses d´un altra forma, perquè si seguía aixina anava a parar molt malament.

En conclussió, la meua família és el más important per a mí, per tant, és a qui li tinc que donar-li més importància, i passar de les coses que em fan mal o no em serveixen per al meu dia a dia, o per al meu futur.

La meua família.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada