dimarts, 6 de març del 2018

LLETRES, CIÈNCIES SOCIALS I CIÈNCIES


Un tema a tractar, gràcies al cirt visualitzat en classe, és la direrència entre ciències, ciències socials i lletres, d´una banda, i la visió d´un professor de ciències que tenen els altres, per un altre.


  • El primer tema, és que la gent pensa que quan estudies la rama de ciències socials, estàs estudiant lletres, i s´equivoquen prou. Jo vaig estudiar ciències socials, i la veritat que no eren lletres, ja que els de lletres no tenen ni economia ni matemàtiques, per això, s´anomena cièncias socials i no lletres. A més, si vos en adoneu, sempre tirem a ho abaixe, o al "fàcil", com es pensa que lletres és fàcil, però també té la seua dificultat, però ciències socials ja que està al mig, per què no ho adjunten amb ciències i amb lletres si? Per la societat en què vivim. Totes, i cada una d´elles, ja siga lletres, ciències socials o ciiències, tenen la seua dificultat, cada un estudia el que li agrada i no el que és més fàcil o més difícil. Basta ja de posar etiquetes a les coses i anem a centrar-nos més en l´aprenentatge i no en les etiquetes. Perquè ciències socials no són lletres, tampoc són ciències, són siències socials com bé diu el seu nom. Cada apartat té les seus característiques, les seues dificultats i les seues facilitats, i deuria         d´acabar aquest debat ja, perquè sempre ho diuen persones que no saben ni del tema que estan tractant, per això, fora etiquetes i fora aquest debat, que cada persona estudie el que li agrada i no el que és més fàcil o més difícil.
  • El segon tema, és l´etiquetatge al professor de ciències que és anar sempre carregat amb molt material, és a dir, amb moltes bosses, i açò és una altra vegada, a causa de l´etiquetatge. Tots els professors deurien d´anar carregats de material per a ensenyar als seus alumnes un aprenentatge motivador, demostratiu, actiu i aconseguir un desenvolupament integral en             l´alumnat.
Tots distints, però tots units.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada