dijous, 1 de març del 2018

LA MATÈRIA

En aquest dia, 27/02/2018, el curt tractava del TDAH. Un tema a destacar del curt, és sobre si és bona la medicació a aquest xiquets o no. Al meu parer, quan s´ha detectat per professionals el TDAH en els xiquets, i és recomanable la medicació, crec que és bo donar-se-la, ja que he assistit a un curs "d´Animació per a educació especial", i la professora treballa amb xiquets que tenen TDAH, i ella mateixa ens va dir que per a l´estudi i per a treballar amb ells, és molt millor quan els xiquets prenen la medicació que els xiquets que no la prenen, és a dir, es por treballar molt millor amb ells quan prenen la seua medicació. També és veritat que, fins que es dóna amb la dosi correcta que cada xiquet ha de prendre, la medicació té efectes secundaris (poca gana, més trites,...), però quan es dóna amb la dosi correcta, és un luxe treballar amb ells.

En aquesta sessió, comencem el tema de "La matèria", la qual descobrim que "matèria" és tot allò que té massa i volum.

Posteriorment, el professor va pesar un globus, el cual pesava 1.4g comprovat per mi mateixa perquè no em fiava. En canvi, a l´unflar-ho amb aire descobrim que el globus pesava 1.8g, és a dir, pesava més. A més, una cosa amb què vaig flipar, va ser que al moure fort la mà cap avall damunt del pes, em doní compte que el pes estava calculant el pes d´alguna cosa, i damunt del pes no hi havia res, i clar, el mestre em va preguntar, què hi ha així?, i jo vaig respondre, "aire", llavors a l´impulsar la mà cap avall estàs movent l´aire, i l´aire també pesa, i això és el que calculava el pes. Va ser molt fascinant veure-ho per a mí, perquè mai havia vist un pes que podia calcular el pes de l´aire.

Més tard, vam fer una xicoteta pràctica, en la qual havíem d´agrupar distints objectes, en la major quantitat de classificacions possibles, açò vos ho mostre amb fotografies, la qual cosa el meu grup i jo vam fer:














Va ser molt divertit compartir distintes idees amb els companys i veure fins on pot arribar la nostra imaginació, que la cnclusió va ser molt clara, tenim una imaginació infinita, cosa que és essencial per a la carrera que estem cursant.

Per a finalitzar, celebrem amb un berenar feta per la companya Àngela, per a celebrar el seu aniversari. El mestre va portar llepolies, i ho passem molt bé.


1 comentari: