dimarts, 20 de març del 2018

POT UN OU FLOTAR EN L´AIGÜA AMB SUCRE?


Hi habrà gent que sabrà o conoguerà                     l´experiment del ou que es fica en l´aigua i           s´ofona, per quan li posen a l´aigua salt l´ou puja i flota. Però, passa el mateix amb el sucre?

La veritat que jo no ho sabia, però amb un video molt interessant, vaig descobrir, que SÍ flota un ou amb sucre a l´aigua. I vos preguntarèis i què vol dir esta xiqueta amb això? La veritar que vaig fer una prova de la quantitat de gent que sabia si un ou flotava amb salt, i quant de gent saba si flotava amb sucre. 

La realitat és que molta gent sabia que flotava amb salt, però tot el món menys dues persones em van dir, que amb sucre s´ofonava. Em va quedar sorpresa perquè una de les persones que em va dir que flotava l´ou amb sucre, va ser el meu pare, i em va sorprés perquè ell desgraciadament no té molta idea de tot açò, però va reflexionar i em va dir una resposta clara i amb molt sentit, i, a més, correcta.
En canvi, els joves de la mega edat, són els que més van fallar o, no cneixían apuesta experiment i no tenían ni idea del que estava parlant.


  • Ací vos deixe el video:




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada