dimecres, 28 de febrer del 2018

MAPA CONCEPTUAL - EL MÈTODE CIENTÍFIC 22/02/2018

L´últim dia, 22/022018, no va haver-hi classe, per això, aprofitem eixes hores per a realitzar com vos vaig dir en l´anterior blog (20/02/2018), el mapa conceptual.

En aquest cas, ho plantegem d´una forma bonica i al mateix temps, acolorida perquè cridara l´atenció dels xiquets. El camí s´ha de seguir per mitjà de les empremtes, i després pasar des del número 1 fins al número 5, tot decorat amb distints xicotets detalls que descriuen el subtítul de cada un dels passos.

En la següent classe, hem d´ensenyar-ho als companys, i espere que siga diferent de tots ells, perquè sóc una persona que no li agrada fer les mateixes coses que els altres, i si coincidix amb algú pense que no he complit el repte del tot perquè no ha destacat. No em referisc que haja de ser millor el meu ni de bon tros, altres companys ho poden fer d´una altra forma i estar molt millor, i jo aprendre d´ells, però no m´agrada coincidir amb les idees dels altres, perquè llavors es pot dir que ja està molt vist o molt escoltat, i per tant, no complix la part d´originalitat, la qual jo pense que és fonamental en           l´etapa d´Educació Infantil.

Aquest va ser el resultat:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada