- Aquest és el enllaç per a veure el video del mètode científic:
Posteriorment, després d´aprendre el mètode científic, visualitzem tres vídeos completament distints.
- El primer era més instructiu (els tovallons i el colorant o pintua en un got, i poder veure els cambis de color quan s´ajunten els colors).: https://www.youtube.com/watch?v=ss8Xbx-FYBo
- El segon era més demostratiu (la professora li mostra com ix bromera de l´actimel al mesclar els productes químics i vinagre).: https://www.youtube.com/watch?v=UhrSrkZSPFE (aquest enllaç no és el que vam vore a classe, però és molt paregut, i tracta el mateis).
- El tercer era més explicatiu (la xiqueta compta l´experiment, com fer-ho i mostra el que succeïx).: https://www.youtube.com/watch?v=RxXV794Us3g
- Aquest tres experiments, serien bons per a realitzar-los en classe amb l´alumnat.
Finalment, el mestre ens va manar realitzar un mapa conceptual amb el que nosaltres havíem aprés sobre el mètode científic. Aquest treball ens ho portem per a casa perquè no ens donava temps a realitzar-ho allí, però les meus companyes de grup (María Fernández i Manuela Bricio) i jo plantgem una idea que creiem que és original per als xiquets i que explica el mètode científic. En aquest cas, la idea era, realitzar com un mapa pirata, és a dir, començar en un punt i a través de pistes, arribar a la conclusió final. Però cal fer-ho realitat i fer-ho en paper d´A3.
- Aquest és un exemple que va posar el mestre:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada