dimarts, 27 de febrer del 2018

EL MÈTODE CIENTÍFIC 20/02/2018

En aquest dia, 20/02/2018, comencem amb un curt el qual no vaig entendre al principi molt bé, però, amb un xicotet comentari de Juanfra, vaig entendre el que volia dir el curt. El video de la universitat de Barcelona, i com el mestre va dir, és la nostra competència, però fins i tot, creiem que és molt bo per a veure-ho, inclús jo ho recomane perquè és un clar exemple del mètode científic o veure com treballen els científics.


  • Aquest és el enllaç per a veure el video del mètode científic:



En aquest classe, treballem com molt bé resumia el curt, el mètode científic, el qual no sabíem en què consistia, almenys jo no ho sabia, i comencem dient paraules soltes sobre les preguntes que formulava el professor, per a poder arribar a una xicoteta idea sobre el que era, abans de saber la definició verdadera. En aquest cas, encertem moltes paraules, inclús vam debatre sobre la paraula "intuició", ja que era per a Juanfra no li acabava de convéncer però amb les nostres explicacions, finalment li vam convéncer i ens la va donar per vàlida.

Posteriorment, després d´aprendre el mètode científic, visualitzem tres vídeos completament distints.

- Aquest tres experiments, serien bons per a realitzar-los en classe amb l´alumnat.

Finalment, el mestre ens va manar realitzar un mapa conceptual amb el que nosaltres havíem aprés sobre el mètode científic. Aquest treball ens ho portem per a casa perquè no ens donava temps a realitzar-ho allí, però les meus companyes de grup (María Fernández i Manuela Bricio) i jo plantgem una idea que creiem que és original per als xiquets i que explica el mètode científic. En aquest cas, la idea era, realitzar com un mapa pirata, és a dir, començar en un punt i a través de pistes, arribar a la conclusió final. Però cal fer-ho realitat i fer-ho en paper d´A3.

  • Aquest és un exemple que va posar el mestre:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada