El
començament d'aquesta sessió, va ser presentant dos companyes que el primer dia no
van poder assistir. Posteriorment, el mestre va començar el powerpoint, com bé
va dir en la presentació, amb un curt. Este curt va comportar un debat, el qual
va agradar i va sorprendre el professor, perquè moltes vegades la gent no
intervé en les seues classes i li toca traure'ls les paraules als alumnes. En
este cas, la meua opinió va ser, que és normal que tots els mestres ens diguen
que hem de canviar la manera d'ensenyar als alumnes, és a dir, canviar això de
memorització, però si els mestres de hui en dia no comencen ja el canvi,
nosaltres no podrem realitzar tot el que ens diuen perquè sempre tindrem a algú
superior a nosaltres que ens mane i no podem fer tot el que nosaltres vullguem.
Per tant, pense que, en molts casos, es parla molt però es prenen poques
mesures per a determinar una la dita acció, en aquest cas, ensenyar
l'aprenentatge d'una altra manera més pràctica que memorístic.
A
continuació, comencem la sessió, en esta ocasió, el professor ens va demanar
que dibuixàrem un científic, és a dir, com ens imaginàvem un científic. Al dir
científic, jo vaig pensar al revés i vaig dibuixar una científica. Però molts
de nosaltres coincidim a posar-li ulleres, la típica bata blanca, etc. Va ser
una tasca divertida. A continuació, vam fer una altra activitat en la qual
calia posar aspectes positius i negatius sobre l'assignatura de ciències. En el
meu cas, els aspectes positius, és curiositat, interés i ganes d'aprendre
manipulant, ja que el meu professor feia la part teòrica acompanyada de
pràctiques per a facilitar la comprensió dels temes. En
canvi, els aspectes negatius, en el meu cas u, va ser que la dita assignatura
em crega molts dubtes perquè sóc una persona que li dóna moltes voltes al cap
quan no li quadren les coses i, moltes vegades, no arribàvem a un acord.
Un tema
molt rellevant que es va tractar en classe, va ser el d'ensenyar als xiquets
els animals per dins, però dissecant-los en la pròpia classe. Al meu parer,
crec que no és una bona idea, tractar d'eixa forma l'aprenentatge amb els
xiquets de tan primerenca edat. En el meu cas, els ensenyaria els dits temes
d'una manera distinta, ja bé amb pel·lícules, o amb dibuixos o amb distints
vídeos, perquè no siga, al meu parer tan violeta la situació, perquè de l'altra
forma podem crear algun trauma a més d'un niño/a de classe.
He
trobat un vídeo en el qual tracta el tema dels sers vius, i crec que és adequat
per als xiquets i, és com he dit abans una altra forma d'ensenyar el tema dels
sers vius.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada