divendres, 2 de febrer del 2018

SESSIÓ PER A ENDINSAR-NOS EN EL TEMA 01/02/2018

El començament d'aquesta sessió, va ser presentant dos companyes que el primer dia no van poder assistir. Posteriorment, el mestre va començar el powerpoint, com bé va dir en la presentació, amb un curt. Este curt va comportar un debat, el qual va agradar i va sorprendre el professor, perquè moltes vegades la gent no intervé en les seues classes i li toca traure'ls les paraules als alumnes. En este cas, la meua opinió va ser, que és normal que tots els mestres ens diguen que hem de canviar la manera d'ensenyar als alumnes, és a dir, canviar això de memorització, però si els mestres de hui en dia no comencen ja el canvi, nosaltres no podrem realitzar tot el que ens diuen perquè sempre tindrem a algú superior a nosaltres que ens mane i no podem fer tot el que nosaltres vullguem. Per tant, pense que, en molts casos, es parla molt però es prenen poques mesures per a determinar una la dita acció, en aquest cas, ensenyar l'aprenentatge d'una altra manera més pràctica que memorístic.

A continuació, comencem la sessió, en esta ocasió, el professor ens va demanar que dibuixàrem un científic, és a dir, com ens imaginàvem un científic. Al dir científic, jo vaig pensar al revés i vaig dibuixar una científica. Però molts de nosaltres coincidim a posar-li ulleres, la típica bata blanca, etc. Va ser una tasca divertida. A continuació, vam fer una altra activitat en la qual calia posar aspectes positius i negatius sobre l'assignatura de ciències. En el meu cas, els aspectes positius, és curiositat, interés i ganes d'aprendre manipulant, ja que el meu professor feia la part teòrica acompanyada de pràctiques per a facilitar la comprensió dels temes. En canvi, els aspectes negatius, en el meu cas u, va ser que la dita assignatura em crega molts dubtes perquè sóc una persona que li dóna moltes voltes al cap quan no li quadren les coses i, moltes vegades, no arribàvem a un acord.


Un tema molt rellevant que es va tractar en classe, va ser el d'ensenyar als xiquets els animals per dins, però dissecant-los en la pròpia classe. Al meu parer, crec que no és una bona idea, tractar d'eixa forma l'aprenentatge amb els xiquets de tan primerenca edat. En el meu cas, els ensenyaria els dits temes d'una manera distinta, ja bé amb pel·lícules, o amb dibuixos o amb distints vídeos, perquè no siga, al meu parer tan violeta la situació, perquè de l'altra forma podem crear algun trauma a més d'un niño/a de classe.



He trobat un vídeo en el qual tracta el tema dels sers vius, i crec que és adequat per als xiquets i, és com he dit abans una altra forma d'ensenyar el tema dels sers vius.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada