dimecres, 14 de febrer del 2018

FALTA DE MOTIVACIÓ ALS ALUMNES, ACOLLONATS.


En aquesta sessió, visualitzem un curt que tractava sobre la falta de motivació que els xiquets tenien a l´anar a l éscola. En realitat no vaig vore només un curt, sinó que visualitzem diversos, però tots arribaven a la mateixa conclusió, i era que molts xiquets no volen assistir a l´escola, i això no deuria  d´ocórrer. Els mestres hem d´estar en contacte amb els alumnes i aportar-los la suficient motivació perquè cada un d´ells tinguen il·lusió i ganes d´assistir a l´escola i d´aprendre nous coneixements.

Després de comentar els curts, el mestre es va posar seriós, i ens va exposar a una prova escrita, la qual ens vam haver de separar deixant espai entre els companys, per a poder contestar una sèrie de qüestions. En aquesta prova escrita, si que em vaig acollonar, però, després al no llegir totes les preguntes pequem, ja que la pregunta 9 deia que només havíem de contestar una sèrie de preguntes les quals eren preguntes de broma, però, aquesta prova ajudava al mestre a veure com resolem les qüestions o quina és la nostra forma d´aprendre (aprenentatge visual, memorític, etc.).

Aquesta cara, es va quedar a mi quan vaig escoltar que la prova escrita sí que contava per a nota.

És un professor molt divertit i en poquets dies he aprens moltes coses que abans em creia que eran veritat. Estic molt contenta con el començament d´aquesta assignatura.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada