dijous, 3 de maig del 2018

COMENCEM UN NOU TEMA!!



El tema que es va a tractar en aquest cas va ser el dels Éssers vius, un tema que pel seu nom tots sabem al que es refereix, animals, plantes, insectes, etc. però no crec que solament tracte sobre açò, ja que amb aquesta assignatura estic descobrint un món paral·lel que desconeixia i que m'agrada molt. Es podria dir que estic eixint de la ciència popular, i m'estic endinsant en una ciència basada en la realitat i vista amb proves que em mostren la realitat tal i com és.

A més, anem a realitzar diferents pràctiques on es poden manipular diferents elements de la naturalesa, la qual cosa, em motiva molt, perquè para mi aquest mes que queda és el pitjor, i d'aquesta manera aprenem i alhora, podem desconnectar per un moment del terrible mes que tenim per davant.

Per a concloure aquesta introducció, m'agradaria dir que no tot en la vida és tal com tu penses, cerca proves que et digues que el que tu crees és veritat, perquè sinó arribaràs a ser adult i viuràs en un món de mentides i tu no ho sabies. És meravellós descobrir i veure el teu món amb una perspectiva diferent a la qual tu creies.


Tot esforç sempre comporta una recompensa.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada