dissabte, 26 de maig del 2018

ÚLTIM DÍA - ÚLTIM EXAMEN - ÚLTIMA ENTRADA


  • En aquesta classe vam fer l'examen el qual em va eixir molt bé i em vaig anar molt contenta. Quan vam terminar tots l'examen ens vam despedir de Juanfra, ja que ens ha agradat molt com a mestre i ens ha caigut molt bé.
  • Ara vaig a contar la meua experiència en aquesta assignatura:

La assignatura "didàctica del coneixement del medi natural" és una assignatura capaç de fer-te desconectar de les teues angoixes i les teues malaties, i us preguntarèis com?, doncs molt fàcil, es una assignatura on fas les classes d'una manera diferent on no és tot teoría, on és un aprenentatge manipulatiu i experimentatiu que és el que l'alumnat de magisteri d'Educació Infantil busquem, perquè he pogut entendre tots els conceptes més difícil que em podía imaginar, i hopogut comprendre per mí mateixa. A més, he descobert un muntó de coses que abans desconeixía.

En quant als continguts, pense que he tingut molta sort de ficar-me en aquesta classe perquè he donat els temes necessaris i d'una manera, com ja he dit abans, experimentativa i que no es dona tanta importància a l'examen, sinó a tot el procés d'aprenentatge del cuatrimestre, i al meu pareer és lo millor que es pot fer per a avaluar una assignatura.

En quant als companys, he de dir que ha sigut una classe bona, no sempre et portes bé amb tot el món, però bé ha sigut un bon grup de classe. Moltes vegades he pecat de sincera i pense que no tots els companys han sigut tan sincers a la cara com ells diuen, però bé, tinc aquest defecte de que dic el que pense sempre, ja be per a una cosa bona, com per a una cosa mala. També, he de dir que tot el que argumentava ho deia amb una realitat que jo visc, és a dir, jo pot ser que no tinga fills, però tinc una germana més menuda, que va al col·legi, i m'he basava en ella, no en un món fictici ni res d'això. Jo ho se molt bé, que tinc un caràcter difícil d'aguntar però, no em menge a ningú, i moltes vegades crec que els companys no m'han dit el que pensaven, però em dona el mateix, la veritat. Per altra banda, em porte molt bones amigues, com poden ser la meua companya de carrera Manuela, que ella sempre em diu el que pensa encara que jo no pense el mateix, però per això la vull tant perquè ens deiem les coses a la cara, moltes vegades tenim el mateix pensament i ens portem realment bé i ens dona igual els demés. I més xiques, Blanca, Rocío, Estela, etc. 

En quant al mestre, Juan Frnacisco Álvarez Herrero, m'ha caigut molt bé, les seus explicacions les entenía bé i no tinc paraules negatives per a ell. Ha sigut un trat molt bó cap a l'alumnat, i sempre ha tingut el mínim detaill amb nosaltres, com per exemple, ens va portar berenar per el seu aniversari, i ens va portar un regalet quan era l'últim dia de classe. És un home molt bó i encantador, i espere ternir-lo altra vegada de mestre.

Per a finalitzar, espere tenir bona nota en aquesta assignatura perquè m'ha agradaria tindre-la, l'hem passat molt bé, però ara ja ha arribat el final i ens em de despedir, tant nosaltres com aquest blog. Espere que us haja agradat, ho he fet amb molt gana i molta dedicació, i crec que ara ja em toca descansar. Us desig molt bones vacances i molt bó estiu. 

Salutacions.



1 comentari:

  1. Gràcies Isabel per les teues paraules.
    Ha estat un plaer coincidir amb tu en aquesta assignatura.
    Seguim!!

    ResponElimina